First Wedding Photoshoot

J U M A A T, 2 5 N O V E M B E R 2 0 1 1

Hello all . Well, hari ini dalam sejarah . Nak tahu kenapa ? Kerana hari ini dan esok merupakan kali pertama aku melibatkan diri dalam 'Wedding Photoshoot' . Majlis ini sempena perkahwinan kakak kepada bakal kakak ipar aku (maksudnya kakak kepada GF abang aku) bertempat di Teluk Intan . Semuanya gara-gara photographer yang sepatutnya ditugaskan pada esok hari, terpaksa cancel last minute . So, tiada pilihan lain, maka khidmat aku diperlukan pada malam ni dan juga esok . Aku ni bukannya pro dalam 'Wedding Photoshoot' ni . But, its ok . Aku sahut cabaran ini . Ini merupakan peluang keemasan aku untuk menimba ilmu dan juga pengalaman dalam bidang ini . Malam ni majlis akad nikah, esok baru la majlis kendurinya . Area kampung, so there must be a nice view . Ok, aku kena bertugas hari ini dan esok sebagai photographer (ecececeeee :P) Nanti hasilnya akan diupload . Chill out, see ya later .


*Nampaknya, dugaan yang aku hadapi baru-baru ini, ada hikmah disebaliknya . Yakinlah, bahawa setiap perkara yang berlaku itu, pasti ada hikmahnya . Cuma kita tidak tahu bila :)


2 comments:

  1. haikal , ingat juga password nya ya ? hihi.jadi macam ben ashaari ya . mantapkan blog :)

    ReplyDelete
  2. all de best haikal..u can do it laaa..bmule dr bawahhh,,adelah task yg hard difficult lam dunie..p pas da tgx hasilnye..bender tue jadik swit..chaiyox pro-photographer to be..:)

    ReplyDelete